Przygotuj produkt do reklamacji oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – fakturę lub/i potwierdzenie zamówienia. Wyślij zdjęcia uszkodzonego produktu wraz z opisem na adres mailowy delov@delov.pl
Po wstępnym zapoznaniu się z Twoją reklamacją, przekażemy Ci dalsze instrukcje drogą mailową.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Macie Państwo po wykryciu wady prawo:
- złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
- żądać usunięcia wady.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni, o jej wynikach poinformujemy drogą e-mailową.